Μενού Ροή
Οικονόμου: Την εξαίρεση από την μείωση κατανάλωσης φυσικού αερίου κατά 15% θα επιδιώξει αύριο η κυβέρνηση στη Σύνοδο υπουργών Ενέργειας
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

«Η κυβέρνηση θα επιδιώξει κατά την αυριανή σημαντική Σύνοδο των Υπουργών Ενέργειας της ΕΕ εξαίρεση από την πρόταση που έχει καταθέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για οριζόντια μείωση της κατανάλωσης φυσικού αερίου κατά 15% με βάση σύγκρισης την τελευταία 5ετία. Αντ΄ αυτού θα επιδιώξουμε η βάση σύγκρισης να είναι η περασμένη χρονιά» ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου απαντώντας σε ερωτήσεις στο briefing των πολιτικών συντακτών.

Υπενθύμισε, δε, πως η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έχουν καταθέσει σειρά προτάσεων, που αφορούν στην ενεργειακή κρίση και την εφοδιαστική αλυσίδα.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας