Μενού Ροή
KOTSOVOLOS
Κωτσόβολος: Πυλώνας για την πελατοκεντρική στρατηγική της ΔΕΗ - Οι νέες κινήσεις

Την περαιτέρω ανάπτυξη της Κωτσόβολος προωθεί η ΔΕΗ, θέλοντας να την καταστήσει κόμβο παροχής υπηρεσιών, ψηφιακού κι ενεργειακού μετασχηματισμού, διατηρώντας την ηγετική της θέση, στην αγορά ηλεκτρικών ειδών, μια αγορά με μεγάλο ανταγωνισμό, με παρουσία μεγάλων και μικρότερων παικτών, αλλά και με “χτυπημένα” περιθώρια κερδοφορίας.

Έτσι, από την προηγούμενη εβδομάδα,  η  εταιρεία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - μέλος του Ομίλου ΔΕΗ μπήκε στο Skroutz, ενώ ετοιμάζει επέκταση, με βάση πληροφορίες, και του δικτύου φυσικών σημείων, τόσο αυτόνομων, όσο και με αξιοποίηση του δικτύου εταιρικών καταστημάτων της ΔΕΗ. Υπενθυμίζεται το δίκτυο αριθμεί σήμερα 104 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και ένα μεγάλο δίκτυο logistics με μια σημαντική νέα υποδομή στο Θριάσιο. Όλα αυτά, όπως έχει αναφέρει και ο επικεφαλής της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης, διασφαλίζουν οικονομίες κλίμακας για τη ΔΕΗ και βέβαια εισφέρουν στο στόχο που έχει τεθεί, να καταστεί η ΔΕΗ, ολιστικός πάροχος υπηρεσιών.

Το Skroutz

Να σημειωθεί ότι η Κωτσόβολος, υπό την DIXON, απείχε από το  Skroutz, καθώς η τότε διοίκηση,  εκτιμούσε ότι η παρουσία στην πλατφόρμα δεν προσδίδει κερδοφορία στην αλυσίδα. Με βάση παράγοντες της αγοράς, η “επάνοδος” αυτή θα προσθέσει τζίρους στη Skroutz και θα της δώσει δυναμική, σε ένα πλαίσιο έντονου ανταγωνισμού με άλλα market place, και πλατφόρμες. Σε σχέση με την Κωτσόβολος, εκτιμάται, ότι θα ενισχύσει τα ψηφιακά της κανάλια, αν και ο βασικός βατήρας κερδοφορίας της θα παραμείνει το φυσικό της κατάστημα και τα δικά της ψηφιακά της κανάλια.

Συμπερίληψη στις αγορές

Υπενθυμίζεται ότι η Κωτσόβολος, ενισχύει και με άλλες δράσεις την προσπάθεια για ενίσχυση του στίγματός της. Έτσι, πρόσφατα ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεχνολογία Χωρίς Εμπόδια» και σε συνεργασία με την TheHappyAct, επεκτείνει την πρωτοβουλία «Quiet Hour - Ήσυχη Ώρα» σε ακόμα περισσότερα καταστήματα του δικτύου της σε όλη την Ελλάδα, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για μια συμπεριληπτική εμπειρία αγορών.

Πλέον, όπως αναφέρεται, 10 καταστήματα* της Κωτσόβολος προσφέρουν καθημερινά (εκτός Σαββάτου), από τις 15:00 έως τις 17:00, μια ασφαλή και συμπεριληπτική εμπειρία, εστιάζοντας στη βέλτιστη εξυπηρέτηση ατόμων στο φάσμα του Αυτισμού, καθώς και με προβλήματα Αισθητηριακής Επεξεργασίας. Μέσα από τη μείωση των ηχητικών, οπτικών και οσφρητικών ερεθισμάτων, η εταιρεία ενσωματώνει την αισθητηριακή προσβασιμότητα στα καταστήματά της και δημιουργεί ένα ασφαλές περιβάλλον αγορών, προσαρμοσμένο στις ανάγκες των νευροδιαφορετικών ατόμων και όχι μόνο. 

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του «Quiet Hour – Ήσυχη Ώρα», τα καταστήματα προσαρμόζονται ώστε να μειωθούν τα αισθητηριακά ερεθίσματα, με παρεμβάσεις όπως:

  • Μειωμένος φωτισμός, που προσφέρει μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα, ιδανική για όσους είναι ευαίσθητοι σε έντονους φωτισμούς.

  • Απενεργοποιημένες ηλεκτρονικές συσκευές, όπως τηλεοράσεις, ηχεία και laptop, που ελαχιστοποιούν περιττούς θορύβους και οπτικές παρεμβολές.

  • Απουσία μουσικής και ανακοινώσεων, δημιουργώντας έναν ήσυχο χώρο.

  • Αφαίρεση αρωματικών χώρου, για λιγότερα οσφρητικά ερεθίσματα.

Παράλληλα, 19 πλέον καταστήματα της εταιρείας έχουν αισθητηριακά χαρτογραφηθεί, διαθέτοντας μέσα από το site της Κωτσόβολος σχετικές πληροφορίες που βοηθούν νευροδιαφορετικά άτομα να προετοιμαστούν για την επίσκεψή τους και να απολαύσουν μια ασφαλή εμπειρία αγορών. Πιστή στη δέσμευσή της για ίση και προσβάσιμη εμπειρία αγορών για όλους, η Κωτσόβολος θα συνεχίσει να εφαρμόζει το «Quiet Hour – Ήσυχη Ώρα» σε ακόμη περισσότερα καταστήματα, ενισχύοντας το όραμά της να προσφέρει προσβάσιμη τεχνολογία για όλους.

Όπως αναφέρεται, για την Κωτσόβολος, η συμπερίληψη, η αποδοχή και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα δεν αποτελούν μια περιστασιακή δράση, αλλά έναν διαρκή σκοπό για έναν κόσμο που μας χωράει όλους. Να σημειωθεί ότι το «Quiet Hour – Ήσυχη Ώρα» εφαρμόζεται στα καταστήματα: Ν. Ηράκλειο/ Ανάβυσσος/ Χολαργός/ Άγιοι Ανάργυροι/ Καλαμαριά/ Βέροια/ Δράμα/ K-Spot Ιωάννινα/ Ρέθυμνο/ Λιβαδειά

Το μήνυμα της διοίκησης

Πάντως, με βάση τις αναφορές της διοίκησης της ΔΕΗ, η πορεία της της Κωτσόβολος, είναι ικανοποιητική, ενώ βέβαια, αποτελεί βασικό πυλώνα για την πορεία υλοποίησης του στρατηγικού πλάνου ανάπτυξης της ΔΕΗ, που θα παρουσιαστεί και σε λίγες μέρες στο Λονδίνο. Ουσιαστικά η αλυσίδα αποτελεί άλλη μια πλατφόρμα επικοινωνίας με τους καταναλωτές, εμπεδώνοντας τη στρατηγική πελατοκεντρικής αντίληψης και συνεργειών που αναπτύσσει η εταιρεία. Αυτό, άλλωστε, μεταξύ άλλων ανέφερε ο CEO της Κωτσόβολος, Χρήστος Καραγιαννάκης, μιλώντας την περασμένη Πέμπτη, στο Athens Innovation Forum 2025 της Mastercard, Μάλιστα ο  Γιάννης Καραγιαννάκης, εστίασε στον ψηφιακό μετασχηματισμό του λιανεμπορίου και τη στρατηγική συνεργασία της Κωτσόβολος με τη Mastercard. Ο κ. Καραγιαννάκης τόνισε τη σημασία της τεχνολογίας και των δεδομένων για την ανταπόκριση στις νέες απαιτήσεις της αγοράς και τη διατήρηση του loyalty των καταναλωτών μέσα από εξατομικευμένες εμπειρίες.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας