Μενού Ροή
ΑΔΜΗΕ: Πράσινη η μισή ηλεκτρική ενέργεια στην Ελλάδα τον Μάιο
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

Νέο ιστορικό υψηλό τον Μάιο 2023 κατέγραψαν οι ΑΠΕ συμμετέχοντας κατά 48% -σχεδόν κατά το ήμισυ- στο ενεργειακό μείγμα, ενώ η παραγωγή από λιγνίτη ήταν μόλις 5%, όπως προκύπτει από τα μηνιαία στοιχεία του ΑΔΜΗΕ.

Συνολικά για 21 ώρες μέσα στον περασμένο μήνα, η Ελλάδα έτρεχε με ΑΠΕ σε ποσοστά που ξεπερνούσαν το 90%, και μάλιστα για δύο συνεχόμενες μέρες (6 και 7/5) η πράσινη ηλεκτροπαραγωγή υπερκάλυψε (>100%) τη συνολική ζήτηση για 7 ώρες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας