Μενού Ροή
Solar-Farm
Αυστραλία: Ορυχείο λειτουργεί 155 συνεχόμενες ώρες αποκλειστικά με ανανεώσιμη ενέργεια
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

Σημαντικό ορόσημο στον τομέα της ενεργειακής μετάβασης κατέγραψε το ορυχείο χρυσού Bellevue Gold στη Δυτική Αυστραλία, καθώς λειτούργησε για 155 συνεχόμενες ώρες χωρίς χρήση κινητήρων ορυκτών καυσίμων, βασιζόμενο αποκλειστικά σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Η επίδοση επιτεύχθηκε μέσω ενός υβριδικού ενεργειακού συστήματος εκτός δικτύου (off-grid), ισχύος 90 MW, το οποίο συνδυάζει ηλιακή και αιολική παραγωγή με αποθήκευση ενέργειας σε μπαταρίες.

Το σύστημα αναπτύχθηκε και λειτουργεί από την εταιρεία Zenith Energy και περιλαμβάνει 27 MW φωτοβολταϊκών, 24 MW αιολικής ισχύος και σύστημα αποθήκευσης 15 MW / 30 MWh. Για εφεδρική κάλυψη διαθέτει επίσης 24 MW θερμικής παραγωγής, η οποία ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το ορυχείο στην περιοχή Goldfields κοντά στο Leinster κατάφερε τον προηγούμενο μήνα να λειτουργήσει για έξι και μισή συνεχόμενες ημέρες αποκλειστικά με ανανεώσιμη ενέργεια.

Η Zenith Energy χαρακτήρισε το επίτευγμα σημαντικό όχι μόνο για το συγκεκριμένο έργο, αλλά και για τις δυνατότητες εφαρμογής καθαρής ενέργειας σε απομακρυσμένες βιομηχανικές εγκαταστάσεις, όπως τα ορυχεία.

Το σύστημα έχει σχεδιαστεί ώστε να καλύπτει τουλάχιστον το 80% των ενεργειακών αναγκών του υπόγειου ορυχείου σε 24ωρη βάση, ενώ σε περιόδους υψηλής παραγωγής μπορεί να καλύπτει πλήρως τη ζήτηση, επιτρέποντας τη λειτουργία χωρίς θερμικές μονάδες.

Ο συνδυασμός ηλιακής και αιολικής ενέργειας, μαζί με την αποθήκευση σε μπαταρίες, επιτρέπει τη σταθερή λειτουργία του συστήματος, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την απαιτούμενη αξιοπιστία για τις εγκαταστάσεις εξόρυξης και επεξεργασίας.

Η εγκατάσταση αναμένεται να καλύπτει κατά μέσο όρο 80%–90% των ενεργειακών αναγκών της από ανανεώσιμες πηγές σε ετήσια βάση, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και τη ζήτηση.

Η Bellevue Gold έχει θέσει ως στόχο να εξελιχθεί στον πρώτο παραγωγό χρυσού στην Αυστραλία με μηδενικές εκπομπές (Scope 1 και Scope 2), επιδιώκοντας την παραγωγή «ουδέτερου άνθρακα χρυσού», κάτι που εκτιμά ότι θα ενισχύσει τη θέση της στις διεθνείς αγορές.

Η εταιρεία σημειώνει ότι η επίτευξη αυτού του στόχου έως το 2026 προϋποθέτει την εκτεταμένη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ως βασικό πυλώνα της ενεργειακής της στρατηγικής.

Πηγή: Reuters

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας