Μενού Ροή
Καβάλα: Σεμινάριο για την εξοικονόμηση ενέργειας στα κτίρια
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

Eξειδικευμένο σεμινάριο με θέμα την «Εξοικονόμηση Ενέργειας στα Κτίρια», διοργανώνει στην Καβάλα, το ΤΕΕ Ανατολικής Μακεδονίας.

Τα θέματα που θα αναλυθούν είναι η ενεργειακή κατάσταση υφιστάμενων κτιρίων, τα πρότυπα νέων κατασκευών – Παθητικά κτίρια, η εγκατάσταση κουφωμάτων: Η επίδρασή τους στην ενεργειακή απόδοση των νέων κτιρίων και η εξοικονόμηση ενέργειας μέσω της ορθής μελέτης και κατασκευής του κελύφους.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 25 Απριλίου, στις 6 το απόγευμα, στην Κεντρική αίθουσα της Μεγάλης Λέσχης.

Πηγή: ertnews.gr

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας