Μενού Ροή
Χρ. Δήμας: Μεθαύριο θα επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο εμφιάλωσης της Pepsico στο Λουτράκι
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

«Μεθαύριο θα επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο εμφιάλωσης της Pepsico στο Λουτράκι».

Αυτό αναφέρει με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Χρίστος Δήμας.

Όπως έγραψε ο υφυπουργός: «Μεθαύριο θα επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο εμφιάλωσης της Pepsico στο Λουτράκι! Σήμερα, με την Μαρία Τόκτωρ, εκπρόσωπο & μέτοχο του επενδυτικού σχήματος συζητήσαμε για την σημαντικότητα της επένδυσης & την αναπτυξιακή δυναμική που δημιουργεί στην ευρύτερη περιοχή της Κορινθίας».

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας