Μενού Ροή
Βιο-LNG και e-LNG εξετάζει για μόνιμο καύσιμο στα πλοία του ο όμιλος Αγγελικούση

Ο ελληνικό εφοπλιστικός όμιλος Αγγελικούση, με επικεφαλής τη Μαρία Αγγελικούση, εξετάζει αυτή τη στιγμή εναλλακτικά καύσιμα και όπως αναφέρει η εταιρεία «θα επενδύσει σε αυτά όταν είναι σίγουρο ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ασφαλή, αποδοτικό και οικονομικά αποδοτικό τρόπο».

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, κ. Sveinung Støhle, ο οποίος συμμετείχε σε τρία συνέδρια κατά τη διάρκεια του NOR-Shipping 2023 στο Όσλο, τόνισε ότι το LNG είναι η καλύτερη λύση για τον Όμιλο Angelicoussis, όπως φαίνεται από τις τελευταίες παραγγελίες LNG VLCC και Suezmax διπλού καυσίμου.

Ο κ. Sveinung Støhle επεσήμανε ότι «το γεγονός ότι το βιο-LNG και το e-LNG μπορούν να συνδυαστούν θα καταστήσει το LNG μια μόνιμη λύση».

Ο κ. Støhle σημείωσε επίσης ότι «η ενεργειακή μετάβαση είναι μια μετάβαση, όχι μια αλλαγή».

Στο πλαίσιο αυτό, είπε, ο όμιλος παρακολουθεί συνεχώς τις επιδόσεις ενεργειακής απόδοσης του υφιστάμενου στόλου του, βελτιώνοντας παράλληλα τα νεόδμητά του, χρησιμοποιώντας τις πιο αποδοτικές τελευταίες τεχνολογικές λύσεις.

Ο Έλληνας εφοπλιστής Όμιλος Angelicoussis Group, που ιδρύθηκε το 1947 από τον Αντώνη Ι. Αγγελικούση, συμμετείχε πρόσφατα σε διάφορες εργασίες ανάθεσης της FSRU παγκοσμίως, δεσμευόμενος για τη βιωσιμότητα.

Το πλοίο Maran Gas Achilles του Ομίλου παρέδωσε με επιτυχία το πρώτο φορτίο LNG στο Βιετνάμ.

Το φορτίο σχεδόν 60.000 τόνων LNG, που προμήθευε η Shell, μεταφέρθηκε από το λιμάνι Bontang στην Ινδονησία στον τερματικό σταθμό Thi Vai, όπου παρελήφθη από την Petrovietnam Gas Joint Stock Corporation (PV GAS).

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο τερματικός σταθμός παραλάμβανε φορτίο και αναλάμβανε εμπορικές δραστηριότητες, καθώς και το πρώτο LNG που έλαβε ποτέ το Βιετνάμ. Η Maran Gas Achilles ανέλαβε την παροχή αερίου, την ψύξη και την πρώτη φόρτωση του σχετικού εξοπλισμού του τερματικού σταθμού. Η επιχείρηση ολοκληρώθηκε στις 17 Ιουλίου.

Πριν από δυόμισι μήνες το πλοίο Maran Gas Kalymnos επισκέφτηκε το FSRU Golar Tundra στο Piombino της Ιταλίας για την εκκίνηση του φορτίου.

Επιπλέον, την ίδια περίοδο, το πλοίο Maran Gas Coronis ανέλαβε τη θέση σε λειτουργία του μεγαλύτερου FSRU στον κόσμο, του MOL FSRU Challenger, στο Χονγκ Κονγκ. Το πλοίο εκφόρτωσε εκεί το πρώτο φορτίο LNG της PetroChina, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για τη χώρα.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο όμιλος μέσω των θυγατρικών του στην Αθήνα, Maran Tankers, Maran Gas και Maran Dry, λειτουργεί έναν σύγχρονο στόλο που εξυπηρετεί αγορές πετρελαίου, φυσικού αερίου και ξηρού φορτίου.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας