Μενού Ροή
AI platform
Νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης για «έξυπνες» πωλήσεις: Startup μειώνει το κόστος ηλιακής ενέργειας στα αμερικανικά νοικοκυριά

Η αμερικανική εταιρεία δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης 257 παρουσίασε την πλατφόρμα Pink, ένα καινοτόμο εργαλείο ανάλυσης αγοράς που υπόσχεται να μειώσει δραστικά το υψηλό κόστος προσέλκυσης πελατών για ηλιακά συστήματα και τεχνολογίες ηλεκτροποίησης.

Η αγορά οικιακής ενέργειας στις ΗΠΑ ξεπερνά τα 500 δισ. δολάρια και δαπανά περίπου 20 δισ. δολάρια τον χρόνο σε μάρκετινγκ. Η 257 φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα, παρέχοντας δωρεάν στη φάση σχεδιασμού πληροφορίες για περισσότερα από 130 εκατομμύρια σπίτια, μέσα από μια εύχρηστη διεπαφή τύπου chat.

Με βάση τα δεδομένα της πλατφόρμας, περισσότερα από 135.000 νοικοκυριά με υψηλά εισοδήματα σε Νέα Υόρκη, Νιου Τζέρσεϊ, Πενσυλβάνια και Μέριλαντ εμφανίζουν μεγάλη προδιάθεση για υιοθέτηση ηλιακής ενέργειας. Αντίστοιχα, στη Νέα Αγγλία καταγράφηκαν 438.000 κατοικίες που θερμαίνονται με πετρέλαιο ή προπάνιο και θα μπορούσαν να στραφούν σε αντλίες θερμότητας.

Η εταιρεία χρεώνει μόνο όταν οι πάροχοι αποφασίσουν να «τρέξουν» καμπάνιες μέσω Meta, Google, τηλεόρασης, ταχυδρομείου και άλλων καναλιών. «Καθώς η ζήτηση για ηλεκτρισμό εκτοξεύεται λόγω της ΤΝ και της ηλεκτροποίησης, πρέπει να χρησιμοποιούμε κάθε ηλεκτρόνιο όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά», τόνισε ο Mark Kuntz, CEO της Mitsubishi Electric Trane HVAC US.

Τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ήδη μείωση του κόστους απόκτησης πελατών κατά έως και 33% για συνεργάτες της 257 στον κλάδο των φωτοβολταϊκών, αξιοποιώντας δεδομένα όπως ηλιακή προδιάθεση, εισόδημα και διακοπές ρεύματος.

Σύμφωνα με το OpenSolar, τα «έμμεσα κόστη» (soft costs) αντιπροσωπεύουν πάνω από το μισό κόστος εγκατάστασης ηλιακών συστημάτων στις ΗΠΑ, όμως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εξοικονομήσει περίπου 0,43 δολάρια/W, απλοποιώντας τις πωλήσεις και την προσέγγιση πελατών.

Με τις επενδύσεις σε οικιακή ενέργεια να αναμένεται να ξεπεράσουν τα 5 τρισ. δολάρια την επόμενη δεκαετία, η 257 φιλοδοξεί να γίνει το «μυστικό όπλο» των παρόχων που θέλουν να επιταχύνουν την πράσινη μετάβαση.

Πηγή: pv-magazine

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας