Μενού Ροή
Εκπόνηση μελέτης για την ενεργειακή αναβάθμιση του Παναρκαδικού Νοσοκομείου της Τρίπολης
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

Σύμβαση με αντικείμενο την εκπόνηση μελέτης που έχει να κάνει με τα συστήματα θέρμανσης, ψύξης, εξαερισμού και παραγωγής ζεστού νερού για το Παναρκαδικό νοσοκομείο της Τρίπολης, υπέγραψε ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας.

Πρόκειται για μία παρέμβαση, ύψους 86.762,90 ευρώ.

Στόχος των παρεμβάσεων αυτών, είναι η ενεργειακή αναβάθμιση του νοσοκομείου και η δραστική, έτσι, μείωση του ενεργειακού κόστους της λειτουργίας της δομής.

Συγχρόνως, η παρέμβαση ενισχύει και την προστασία του περιβάλλοντος.

Πηγή: ertnews.gr

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας