Μενού Ροή
Γερμανία: Θέρμανση στους 19 βαθμούς Κελσίου τον χειμώνα στα δημόσια κτίρια προανήγγειλε ο υπουργός Οικονομίας
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

Τα δημόσια κτίρια στη Γερμανία θα πρέπει να θερμαίνονται σε μια μάξιμουμ θερμοκρασία 19 βαθμών Κελσίου τον χειμώνα, με βάση την προτεινόμενη νομοθεσία η οποία θα περάσει σύντομα από το κοινοβούλιο με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας, αναφέρει η Sueddeutsche Zeitung, επικαλούμενη τον αντικαγκελάριο και υπουργό Οικονομίας της χώρας Ρόμπερτ Χάμπεκ.

"Τα δημόσια κτίρια, με την εξαίρεση των νοσοκομείων και των δομών κοινωνικής πρόνοιας, θα πρέπει να θερμαίνονται το πολύ έως τους 19 βαθμούς", είπε ο Ρόμπερτ Χάμπεκ στην εφημερίδα.

"Και άλλες μορφές εξοικονόμησης θα χρειαστούν στο πεδίο της εργασίας", είπε ο Νο2 της γερμανικής ομοσπονδιακής κυβέρνησης (προερχόμενος από τους Πράσινους), προσθέτοντας ότι το ζήτημα συζητείται με το Υπουργείο Εργασίας και άλλους φορείς, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας