Μενού Ροή
Ξεκινά η λειτουργία του συστήματος διαχείρισης των απορριμμάτων στην Ήπειρο
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

Ξεκινά από αύριο  Δευτέρα 8/1, η λειτουργία του συστήματος ολοκληρωμένης διαχείρισης των απορριμμάτων στην Ήπειρο.

Το έργο συντήρησης και  λειτουργίας των Σταθμών Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) έχει αναλάβει ιδιώτης που προέκυψε ως ανάδοχος μετά το διαγωνισμό που είχε προκηρύξει ο Σύνδεσμος  Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων  Ηπείρου.

Η διάρκεια της σύμβασης που εκτός της λειτουργίας των ΣΜΑ περιλαμβάνει και τη μεταφορά του υπολείμματος από το εργοστάσιο προς του Χώρους Υγειονομικής Ταφής είναι ετήσια, με δυνατότητα προαίρεσης ακόμη ενός έτους.

Πηγή: ertnews.gr

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας