Μενού Ροή
Bαριά "καμπάνα" στη Shell

Δεύτερο πρόστιμο σε διάστημα λίγων εβδομάδων επιβλήθηκε στη Shell, από τη ρυθμιστική αρχή ενέργειας Ofgem. Η Hudson Energy Supply , που αγοράστηκε το 2019 από τη Shell, πρέπει να καταβάλλει  1,6 εκατομμύρια λίρες αφού η ρυθμιστική αρχή διαπίστωσε ότι «δεν συμμορφώθηκε σε ορισμένους σημαντικούς όρους άδειας». Η έρευνα από την Ofgem είναι σε εξέλιξη εδώ και 3 χρόνια και διαπίστωσε μια σειρά παραβάσεων, συμπεριλαμβανομένης της εξωτερικής ανάθεσης υπηρεσιών χωρίς επίβλεψη, που οδήγησαν σε κακή παροχή και «σοβαρή αδικαιολόγητη υπερχρέωση πελατών».

Η έρευνα διαπίστωσε ότι κατά μέσο όρο οι πελάτες υπερχρεώθηκαν κατά περισσότερο από 1.800 λίρες , με ορισμένους να μην λαμβάνουν τα χρήματά τους πίσω για επτά μήνες. Η Shell πλήρωσε 10,5 εκατομμύρια λίρες για την Hudson Energy Supply UK τον Οκτώβριο του 2019. «Στο πλαίσιο του ρόλου μας ως ρυθμιστής ενέργειας, αναμένουμε από τους προμηθευτές να συμμορφώνονται με τις υποχρεώσεις τους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που επιλέγουν να αναθέσουν σε εξωτερικούς συνεργάτες στοιχεία της επιχείρησής τους», δήλωσε η Κάθριν Σκοτ, διευθύντρια επιβολής και αναδυόμενων ζητημάτων στην Ofgem. «Σε αυτή την περίπτωση, μια σειρά αποτυχιών από την Hudson Energy Supply είχε ως αποτέλεσμα απαράδεκτα αποτελέσματα για τους πελάτες ενέργειας, με έναν αριθμό να υπερχρεώνεται αδικαιολόγητα από σημαντικά ποσά, με αποτέλεσμα σοβαρή βλάβη των πελατών.  Με αυτήν την ενέργεια, η Ofgem στέλνει ένα σταθερό μήνυμα στην αγορά ότι δεν είναι δυνατή η εξωτερική ανάθεση της συμμόρφωσης με τους όρους της άδειας: ο κάτοχος της άδειας είναι υπεύθυνος για τυχόν παραβιάσεις και οποιαδήποτε βλάβη προκληθεί στους πελάτες της», πρόσθεσε

«Αυτή η σημαντική ποινή θα πρέπει να στείλει ένα ισχυρό μήνυμα σε όλους τους προμηθευτές στην αγορά να ενεργούν με τη μέγιστη προσοχή και ακεραιότητα όταν πρόκειται για τη δέσμευση και την παρακολούθηση τρίτων που εκτελούν σημαντικούς τομείς της δραστηριότητας εφοδιασμού τους για λογαριασμό τους. Αυτή είναι μια δύσκολη περίοδος για όλους τους πελάτες και η κακή εξυπηρέτηση και η σκόπιμη υπερχρέωση απλά δεν θα γίνουν ανεκτές». Το πρόστιμο έρχεται αφότου η Shell Energy έλαβε πρόστιμο 1,4 εκατομμυρίων λιρών από την υπηρεσία επιτήρησης επικοινωνιών Ofcom για «σοβαρή παραβίαση» των κανόνων προστασίας των καταναλωτών. Η Ofcom είπε ότι επέβαλε πρόστιμο στη Shell Energy επειδή δεν ώθησε περισσότερους από 70.000 πελάτες  σε μια περίοδο δύο ετών να αναθεωρήσουν το συμβόλαιό τους ή δεν τους έδωσε επαρκείς συμβουλές για το πώς να επιτύχουν μια καλύτερη συμφωνία στο μέλλον. Ένας εκπρόσωπος της Shell είπε ότι τα ευρήματα της Ofgem προέκυψαν «μετά από διετή έρευνα σχετικά με μια ιστορική εμπορική συμφωνία μεταξύ της Hudson Energy Supply Ltd.και ενός τρίτου μέρους που ασχολείται με την εκτέλεση ενός αριθμού δραστηριοτήτων που αντιμετωπίζουν πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της απόκτησης πελατών, της χρέωσης και του πελάτη υπηρεσία."

Είπε ότι η Shell είχε πλέον «παραδεχτεί όλες αυτές τις παραβιάσεις, με τη Shell, η οποία ανέλαβε την ιδιοκτησία του Hudson Energy Supply Ltd το 2019, να έχει λάβει τα κατάλληλα διορθωτικά μέτρα για να διασφαλίσει ότι αυτές οι αστοχίες δεν θα επαναληφθούν στις δραστηριότητές της». Ανέφερε επίσης ότι η εταιρεία «συμφώνησε να διευθετήσει την υπόθεση με την Ofgem, μέσω ποινής 1.668.426 λιρών, που θα καταβληθεί στο Εθελοντικό Ταμείο Αποζημίωσης της Ofgem, το οποίο υποστηρίζει τους καταναλωτές ενέργειας σε ευάλωτες καταστάσεις και επενδύει σε έργα καινοτομίας και μείωσης των εκπομπών άνθρακα». Η Shell επιμένει ότι οι ενέργειες που οδήγησαν στις κυρώσεις πραγματοποιήθηκαν πριν αγοράσει το Hudson Energy Supply Ltd.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας