Μενού Ροή
Εξερράγη ρωσική νάρκη κοντά στον πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

Ρωσική νάρκη εξερράγη κοντά στην αίθουσα των γεννητριών του πυρηνικού σταθμού της Ζαπορίζια, ανακοίνωσε η ουκρανική κρατική εταιρεία Energoatom, διαχειρίστρια του σταθμού.

«Σύμφωνα με πηγές, έκρηξη σημειώθηκε κοντά στο μηχανοστάσιο της μονάδας του τέταρτου αντιδραστήρα», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Energoatom, η οποία διευκρινίζει ότι μέλη των ρωσικών δυνάμεων, που κατέλαβαν πέρυσι τον τεράστιο πυρηνικό σταθμό της Ουκρανίας, είπαν στους εργαζόμενους ότι «εξερράγη δική τους νάρκη».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας