Οκτώ ακόμη πλοία υπό νοτιοκορεατική διαχείριση αποχώρησαν από τα Στενά του Ορμούζ, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ωκεανών της Σεούλ, τα ξημερώματα της Παρασκευής.
Παράλληλα, πέντε νοτιοκορεατικά πλοία παρέμεναν στην περιοχή, με συνολικά 47 μέλη πληρώματος, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα.
Το υπουργείο αρνήθηκε να δημοσιοποιήσει περαιτέρω λεπτομέρειες για τα συγκεκριμένα πλοία.
Πηγή: Reuters, ertnews.gr