Μενού Ροή
hormuz
Νότια Κορέα: Οκτώ ακόμη πλοία εξήλθαν από τα Στενά του Ορμούζ
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

Οκτώ ακόμη πλοία υπό νοτιοκορεατική διαχείριση αποχώρησαν από τα Στενά του Ορμούζ, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ωκεανών της Σεούλ, τα ξημερώματα της Παρασκευής.

Παράλληλα, πέντε νοτιοκορεατικά πλοία παρέμεναν στην περιοχή, με συνολικά 47 μέλη πληρώματος, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Το υπουργείο αρνήθηκε να δημοσιοποιήσει περαιτέρω λεπτομέρειες για τα συγκεκριμένα πλοία.

Πηγή: Reuters, ertnews.gr

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας