Μενού Ροή
iran-ipa
Η Τεχεράνη δηλώνει έτοιμη για επανάληψη των συνομιλιών με τις ΗΠΑ για το πυρηνικό της πρόγραμμα
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

Το Ιράν είναι έτοιμο να επαναλάβει τις συνομιλίες με τις ΗΠΑ για το πυρηνικό του πρόγραμμα εφόσον γίνουν σεβαστές κάποιες αρχές, δήλωσε ο Ιρανός υφυπουργός Εξωτερικών Καζέμ Γαριμπαμπαντί σήμερα, μια ημέρα πριν από τις συνομιλίες που προβλέπεται να έχει η Τεχεράνη με ευρωπαϊκές δυνάμεις στην Κωνσταντινούπολη.

Ο Ιρανός διπλωμάτης πρόσθεσε ότι οι συνομιλίες θα μπορούσαν να ξαναρχίσουν εφόσον αναγνωριστούν τα δικαιώματα της Τεχεράνης βάσει της Συνθήκης Μη Διάδοσης των Πυρηνικών και η Ουάσινγκτον οικοδομήσει εμπιστοσύνη με το Ιράν και εγγυηθεί ότι οι διαπραγματεύσεις δεν θα οδηγήσουν σε νέα στρατιωτική δράση κατά του Ιράν.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας