Μενού Ροή
Τα πρώτα μέτρα για την εξοικονόμηση ενέργειας στο Δήμο Ιωαννίνων
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

Αποφάσεις για την εξοικονόμηση ενέργειας έλαβε κατά τη χθεσινή σύσκεψη ο Δήμος Ιωαννίνων.

Συγκεκριμένα, σε όλα τα γραφεία και τις υπηρεσίες θα υπάρχει μέριμνα για το σβήσιμο του φωτισμού και των ηλεκτρονικών υπολογιστών και παράλληλα θα μειωθεί η θερμοκρασία στους εσωτερικούς και κοινόχρηστους χώρους. Επίσης, ο Δήμος σε συνεννόηση με την Ρυθμιστική Ενέργειας θα προχωρήσει στη μείωση του οδοφωτισμού κατά μισή ώρα το 24ωρο.

Αναφορικά με τα σχολεία ο δήμαρχος, Μωυσής Ελισάφ, είπε ότι τα παιδιά δεν θα κρυώσουν αλλά θα αποφευχθεί η σπατάλη ενέργειας.

Πηγή: ertnews.gr

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας