Στην υλοποίηση ενός ακόμη έργου ενεργειακής αναβάθμισης δημόσιων κτιρίων προχωρά ο δήμος Χανίων, καθώς υπογράφηκε η σύμβαση για την ενεργειακή αναβάθμιση του 9ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων, με συνολικό προϋπολογισμό 830.000 ευρώ και χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα «Κρήτη 2021-2027».
Το έργο εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των σχολικών υποδομών, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, τον περιορισμό του λειτουργικού κόστους και τη δημιουργία καλύτερων συνθηκών για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Όπως επισημαίνεται από τον δήμο, η παρέμβαση προστίθεται σε μια σειρά έργων που υλοποιούνται ή έχουν ήδη δρομολογηθεί σε σχολικές μονάδες των Χανίων, μεταξύ των οποίων το σχολικό συγκρότημα της Αμπεριάς, το σχολικό συγκρότημα του Κουμπέ, το Γυμνάσιο Σούδας και το κτίριο του 2ου ΕΠΑΛ Χανίων.
Η ενεργειακή αναβάθμιση του 9ου Δημοτικού Σχολείου αποτελεί μέρος της στρατηγικής του δήμου για τον εκσυγχρονισμό των δημόσιων κτιρίων και την προσαρμογή τους στις απαιτήσεις της ενεργειακής μετάβασης, αξιοποιώντας ευρωπαϊκούς και περιφερειακούς πόρους για τη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας των υποδομών.