Μενού Ροή
Ευρωπαϊκά χρηματιστήρια: Άνοδο σημειώνουν οι μετοχές στο ξεκίνημα των συναλλαγών
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι ευρωπαϊκές μετοχές παρέτειναν σήμερα τα κέρδη τους στην έναρξη της συνεδρίασης, βρίσκοντας στήριξη στις μετοχές του ιατροφαρμακευτικού κλάδου.

Ο πανευρωπαϊκός δείκτης STOXX 600 σημείωσε άνοδο 0,4% στις 10:10 ώρα Ελλάδας ενώ οδεύει προς την πέμπτη συνεχή εβδομάδα κερδών. Άλλα περιφερειακά χρηματιστήρια κινούνταν επίσης σε θετικό έδαφος, με τη Γερμανία να κινείται κοντά σε υψηλά επίπεδα ρεκόρ.

Ο δείκτης των ιατροφαρμακευτικών εταιριών ηγείτο της ανόδου με κέρδη 1,4%, χάρη στις μετοχές των Novo Nordisk και Novartis.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας