Μενού Ροή
gucci milan
Η Gucci προσπαθεί να ανακάμψει - Ριζικές αλλαγές και νέος Ceo που μαθαίνει ιταλικά διαβάζοντας παραμύθια

Ριζικές αλλαγές στη διοικητική πυραμίδα αλλά και στα φυσικά της καταστήματα έχει πραγματοποιήσει το τελευταίο εξάμηνο η εταιρεία Gucci. 

Oι βιτρίνες του καταστήματος στο Μιλάνο είναι πλέον πιο κλασσικές, αφήνοντας στην άκρη την μπαρόκ αισθητική και τα έντονα χρώματα. Πέρα από τα προϊόντα και η διακόσμηση είναι λιγότερο μαξιμαλιστική, με καθαρές γραμμές και διακριτικούς τόνους. Στόχος του πολυτελούς brand είναι να ξανακερδίσει τους καλούς πελάτες, τους πλουσιότερους, αφού η ανάπτυξη της Gucci παρουσιάσε επιβράδυνση τα τελευταία χρόνια.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Gucci, Marco Bizzarri, αποχώρησε από την θέση του μετά από σχεδόν 8 χρόνια προκειμένου να ανακόψει την πτώση της απόδοσης του ισχυρού ιταλικού brand. Ο Jean-Francois Palus, τότε managing director του ομίλου, ηγείται πλέον του οίκου πολυτελών ειδών .

Οι αλλαγές που έχει πραγματοποιήσει πλέον η εταιρεία είναι εμφανείς , ρισκάροντας να  χάσει την επαφή με τα χαρακτηριστικά που την έκαναν εξαιρετική. Εάν το σχέδιο λειτουργήσει όμως, η Gucci θα ενταχθεί στη μικρή ομάδα των megabrands που φαίνεται να έχουν έσοδα ανεξάρτητα από τα σκαμπανεβάσματα της παγκόσμιας οικονομίας.

Ο νέος CEO 

Ο 62χρονος Jean-Francois Palus, επιλέχθηκε από τον Francois-Henri Pinault, διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο της μητρικής εταιρείας της μάρκας, Kering. Ο Palus ξεκίνησε την καριέρα του ως ελεγκτής και οικονομικός σύμβουλος. Στη συνέχεια κρατούσε τα βιβλία για το τμήμα ξυλείας του ομίλου ετερογενών δραστηριοτήτων που θα γινόταν στη συνέχεια η Kering, η οποία σήμερα διαθέτει τα εμπορικά σήματα όπως Saint Laurent, Balenciaga και φυσικά τη Gucci.

O ίδιος πάντως δεν θα χαρακτηριζόταν εκκεντρικός χαρακτήρας, και γι αυτό το λόγο φαίνεται ότι επελέγη.Ο νέος CEO είναι Γάλλος και για να μπορέσει να "τρέξει" την εταιρεία παρακολουθεί μαθήματα δύο φορές την εβδομάδα, ενώ διαβάζει και παιδικά βιβλία.

Άγνωστος στην πόλη

Όπως ο Palus προσαρμόζεται, το ίδιο κάνει και η πόλη.  Όταν η βοηθός του προσπαθεί να του κάνει κράτηση σε εστιατόρια της πόλης, μερικές φορές της απαντούν ότι δεν έχουν διαθέσιμο τραπέζι επειδή δεν ξέρουν το όνομά του. Όμως όταν εκείνη τους λέει πως πρόκειται για τον CEO της Gucci, ως δια μαγείας, υπάρχει διαθεσιμότητα. 
 

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας