Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα ύψους 20,74 τρισεκατομμυρίων KRW (14,77 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 639,4 δισεκατομμυρίων KRW (455,3 εκατ. USD) για το δεύτερο τρίμηνο του 2025.
Τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν σε ετήσια βάση. Αυτό συνέβη, κυρίως λόγω της συνεχιζόμενης αδυναμίας στις παγκόσμιες αγορές, της αύξησης των τελωνειακών επιβαρύνσεων, εξαιτίας αλλαγών στην εμπορική πολιτική των ΗΠΑ και του εντεινόμενου ανταγωνισμού. Οι αυξημένες δαπάνες, μεταξύ των οποίων και τα έξοδα logistics, επηρέασαν επίσης αρνητικά την κερδοφορία σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Παρά τις προκλήσεις, οι τομείς Home Appliance Solution (HS), Vehicle Solution (VS) και Eco Solution (ES) παρουσίασαν ισχυρή απόδοση, σημειώνοντας αύξηση τόσο στα έσοδα όσο και στα λειτουργικά κέρδη, σε ετήσια βάση. Και οι τρεις τομείς πέτυχαν τα υψηλότερα έσοδα και κέρδη που έχουν καταγράψει ποτέ σε δεύτερο τρίμηνο. Ειδικότερα, η VS Company κατέγραψε τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα και λειτουργικά κέρδη στην ιστορία της.
Αντιθέτως, η Media Entertainment Solution (MS) Company κατέγραψε λειτουργικές ζημίες, κυρίως λόγω της μείωσης των πωλήσεων τηλεοράσεων και της αύξησης των δαπανών για marketing. Ωστόσο, ο διαφημιστικός και ψυχαγωγικός τομέας, που βασίζεται στην πλατφόρμα webOS, συνέχισε να αποφέρει σταθερά κέρδη, συμβάλλοντας όλο και περισσότερο στη συνολική απόδοση της εταιρείας.
Θέτοντας τις βάσεις για ποιοτική ανάπτυξη
Σύμφωνα με ανακοίνωση, η LG ενισχύει τα θεμέλια των δραστηριοτήτων της, εστιάζοντας σε B2B τομείς όπως τα εξαρτήματα οχημάτων και τα συστήματα HVAC, σε μη υλικές δραστηριότητες όπως οι υπηρεσίες συνδρομής και η πλατφόρμα webOS, καθώς και σε άμεσες προς τον καταναλωτή (D2C) δραστηριότητες μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας LGE.COM.
Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025, τα B2B έσοδα – που περιλαμβάνουν λύσεις για οχήματα, εξαρτήματα και «έξυπνα» εργοστάσια, καθώς και HVAC – αυξήθηκαν κατά 3% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 6,2 τρισεκατομμύρια KRW (4,42 δισ. USD). Τα έσοδα από τις υπηρεσίες συνδρομής για οικιακές συσκευές αυξήθηκαν κατά 18%, φτάνοντας τα 630 δισεκατομμύρια KRW (448,7 εκατ. USD).
Οι παραπάνω τομείς εξακολουθούν να κατέχουν κεντρική θέση στη διαδικασία μετασχηματισμού του χαρτοφυλακίου της εταιρείας. Οι B2B δραστηριότητες είναι λιγότερο ευάλωτες σε διακυμάνσεις της ζήτησης και ωφελούνται από υψηλά εμπόδια εισόδου λόγω της φύσης των σχέσεων με τους πελάτες. Οι μη υλικές δραστηριότητες προσφέρουν επαναλαμβανόμενα έσοδα και υψηλά περιθώρια κέρδους, ενώ το κανάλι D2C ενισχύει την κερδοφορία και την αναγνωρισιμότητα του brand.
Αποτελέσματα Β' Τριμήνου 2025 και Προοπτικές ανά Τομέα
LG Home Appliance Solution (HS) Company
Η HS Company κατέγραψε έσοδα 6,59 τρισεκατομμυρίων KRW (4,69 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 439,9 δισεκατομμυρίων KRW (313,3 εκατ. USD) για το δεύτερο τρίμηνο, σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση δεύτερου τριμήνου στην ιστορία της. Παρά τη χαμηλή καταναλωτική ζήτηση, τις πιέσεις από δασμούς και την αύξηση του κόστους μεταφορών, η επιχείρηση διατήρησε την ισχυρή παγκόσμια ανταγωνιστικότητά της. Η στρατηγική διπλής προσέγγισης – στόχευση τόσο στην premium όσο και στη μαζική αγορά – συνέχισε να αποδίδει σταθερά αποτελέσματα. Το μοντέλο συνδρομής σημείωσε ταχεία ανάπτυξη, ενώ η επιχειρησιακή αποδοτικότητα και η βελτιστοποίηση της παραγωγής συνέβαλαν στην αντιστάθμιση των αυξημένων εξόδων και στη στήριξη της κερδοφορίας.
Για το προσεχές διάστημα, η ανάκαμψη της αγοράς αναμένεται να είναι σταδιακή, εν μέσω εντονότερου ανταγωνισμού. Η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην επέκταση των δραστηριοτήτων συνδρομής και άμεσης πώλησης προς καταναλωτές (D2C), ενώ θα επιδιώξει περαιτέρω μειώσεις κόστους ώστε να περιορίσει τον αντίκτυπο των δασμών των ΗΠΑ. Αν και οι πιέσεις από το κόστος logistics προβλέπεται να μειωθούν ελαφρώς σε σχέση με τα τέλη του 2024 και τις αρχές του 2025, η εταιρεία σχεδιάζει να διαχειριστεί με προσοχή τις δαπάνες marketing, ώστε να διατηρήσει ή και να ξεπεράσει το επίπεδο λειτουργικού κέρδους της προηγούμενης χρονιάς.
LG Media Entertainment Solution (MS) Company
Η MS Company κατέγραψε έσοδα 4,39 τρισεκατομμυρίων KRW (3,13 δισ. USD) και λειτουργικές ζημίες 191,7 δισεκατομμυρίων KRW (136,5 εκατ. USD) για το δεύτερο τρίμηνο, κυρίως λόγω της μειωμένης ζήτησης που οδήγησε σε χαμηλότερες πωλήσεις τηλεοράσεων και της αύξησης των εξόδων marketing.
Στο μέλλον, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στη βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς. Σχεδιάζει να ενισχύσει την παρουσία της σε αγορές του Νότιου Ημισφαιρίου, όπως η Ινδία, όπου η ζήτηση παραμένει σχετικά ισχυρή. Επιπλέον, αναμένεται να συνεχιστεί η ανάπτυξη της πλατφόρμας webOS, με προσφορά νέου περιεχομένου στους τομείς του gaming και της ψηφιακής τέχνης.
LG Vehicle Solution (VS) Company
Η VS Company κατέγραψε έσοδα 2,85 τρισεκατομμυρίων KRW (2,03 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 126,2 δισεκατομμυρίων KRW (89,9 εκατ. USD) για το δεύτερο τρίμηνο – τα υψηλότερα στην ιστορία της. Η επίδοση ενισχύθηκε από το ισχυρό ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών και την αύξηση των πωλήσεων οχημάτων OEM, κυρίως στην Ευρώπη.
Η στρατηγική στροφή προς τα premium συστήματα infotainment εντός οχήματος (IVI) συνέβαλε σημαντικά στη βελτίωση της κερδοφορίας, ενώ οι βελτιώσεις στην αποδοτικότητα λειτουργιών στα εξαρτήματα ηλεκτρικών οχημάτων και τα συστήματα φωτισμού ενίσχυσαν περαιτέρω τα αποτελέσματα. Στο μέλλον, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην ενδυνάμωση των σχέσεων με βασικούς πελάτες και στη διατήρηση της κερδοφορίας μέσω της συνεχούς βελτίωσης της αποδοτικότητας.
LG Eco Solution (ES) Company
Η ES Company πέτυχε έσοδα 2,64 τρισεκατομμυρίων KRW (1,88 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 250,5 δισεκατομμυρίων KRW (178,4 εκατ. USD) για το δεύτερο τρίμηνο, καταγράφοντας ιστορικό ρεκόρ για δεύτερο τρίμηνο. Η ανάπτυξη οφείλεται στη μεγάλη ζήτηση για οικιακά κλιματιστικά στην Κορέα και στη συνεχιζόμενη επέκταση στους επαγγελματικούς και βιομηχανικούς τομείς HVAC. Οι αυξημένοι όγκοι πωλήσεων ενίσχυσαν τη λειτουργική μόχλευση, οδηγώντας σε βελτιωμένη κερδοφορία.
Για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, η εταιρεία στοχεύει να καλύψει τη ζήτηση αντικατάστασης για προϊόντα υψηλής απόδοσης και να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της για να στηρίξει τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Παράλληλα, σχεδιάζει να εξερευνήσει νέες ευκαιρίες σε αναδυόμενους τομείς όπως τα κέντρα δεδομένων που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη (AI), ενισχύοντας τις δυνατότητές της σε επαγγελματικά HVAC και βιομηχανικά ψυκτικά συγκροτήματα – περιλαμβανομένων συστημάτων για παραγωγή ενέργειας – και επεκτείνοντας την παρουσία του στις λύσεις υγρής ψύξης.