Μενού Ροή
enerwave
Και εγένετο Enerwave: H «νέα Elpedison» πατάει γκάζι με όμιλο-ασπίδα τη Helleniq Energy

Με νέο όνομα, νέα φιλοσοφία και την ομπρέλα ενός ομίλου που δρα από τα διυλιστήρια έως την έρευνα υδρογονανθράκων σε 8 χώρες, η Enerwave (η «νέα Elpedison») κάνει δυναμικό ντεμπούτο στη λιανική και χονδρική αγορά ενέργειας. 

Το rebranding δεν είναι απλώς αλλαγή ταυτότητας αλλά αποτελεί το πρώτο κεφάλαιο μιας στρατηγικής που στοχεύει σε διπλασιασμό εγκατεστημένης ισχύος και μεριδίων αγοράς, αλλά και σε εξωστρεφή ανάπτυξη στο trading ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου.

Όπως αποκάλυψαν πηγές της εταιρείας στο energymag, από την Πέμπτη θα λειτουργήσουν με το νέο μπραντ τα καταστήματα της πρώην elpedison στην Κηφισσιά και την Γλυφάδα στην Αττική και στην Τσιμισκή στην Θεσσαλονίκη. Παράλληλα προγραμματίζεται καμπάνια για να γίνει γνωστό το μπραντ και στα τέλη του μήνα θα λανσαριστούν τα νέα προιόντα. 

Επενδύσεις ισχύος: Θίσβη, Θεσσαλονίκη και αναβαθμίσεις

Στο παραγωγικό σκέλος, προχωρά η αναβάθμιση της μονάδας στη Θίσβη Βοιωτίας, ενώ μελετάται νέα μονάδα ηλεκτροπαραγωγής στη Θεσσαλονίκη. 

Παράλληλα, τίθεται σε επανεξέταση το χαρτοφυλάκιο μεγάλων έργων ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου, με στόχο γρήγορο «time-to-market» και απόδοση κεφαλαίων.

Πού πατά η στρατηγική- Retail με πρόσωπο στον πελάτη, wholesale με… βάθος αγοράς

Ο CEO της νέας εταιρείας, Γεώργιος Μίχος, σκιαγράφησε την επόμενη ημέρα στρατηγικής. Αναβαθμισμένα καταστήματα σε όλη τη χώρα, νέα προγράμματα επιβράβευσης, ενισχυμένη τηλεφωνική υποστήριξη και μια πλήρως ψηφιακή εμπειρία. Στόχος, προϊόντα «κομμένα και ραμμένα» σε προφίλ κατοικίας και επαγγελματία, με λύσεις εξοικονόμησης για επιχειρήσεις.

Ο δεύτερος πυλώνας αφορά τη χονδρική: ανάπτυξη power & gas trading εντός και εκτός Ελλάδας, συνέργειες με την Helleniq Renewables για παρουσία στο εξωτερικό και αξιοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας LNG – με το FSRU να προσφέρει ανταγωνιστικό προβάδισμα σε κόστος και ευελιξία ροών.

Η Enerwave ξεκινά με πυξίδα την πελατοκεντρική λιανική, οπλισμένη με δυνατό trading και με τις υποδομές ενός καθετοποιημένου ομίλου. Αν πετύχει τον διπλασιασμό ισχύος και μεριδίων, δεν θα αλλάξει μόνο την εικόνα της ίδιας, αλλά και τις ισορροπίες της ελληνικής αγοράς, προσθέτοντας ανταγωνισμό, ρευστότητα και νέα προϊόντα σε μια περίοδο όπου η ενεργειακή αξιοπιστία μετρά όσο και το κόστος. Όπως το έθεσε ο Α. Σιάμισιης: «Μπορούμε και ξέρουμε να το κάνουμε». 

Το υπόβαθρο: Vision 2025 σε χρόνο… 2024

Ο επικεφαλής του ομίλου περιέγραψε πώς η Helleniq Energy «έτρεξε» και έκλεισε το Vision 2025 ήδη από το 2024. Προχωρώντας σε πάνω από 2 δισ. ευρώ επενδύσεις σε έργα μετάβασης, ψηφιακός μετασχηματισμός, ενίσχυση της παραδοσιακής δραστηριότητας και εξωστρέφεια με το 40% της εταιρείας εκτός συνόρων. 

Η αναδιάταξη στον ηλεκτρισμό και το φυσικό αέριο, η πώληση του ποσοστού στη ΔΕΠΑ και απόκτηση πλήρους ελέγχου της Elpedison, «στρώσανε» το δρόμο για τη νέα ταυτότητα. 

«Τέσσερα συνεχόμενα χρόνια EBITDA πάνω από 1 δισ. ευρώ, ισχυρή διακυβέρνηση και καθαρή στρατηγική», τόνισε, ήταν το όχημά μας, προσθέτοντας πως το πάντρεμα εμπορίας και ΑΠΕ θα δώσει την επόμενη ώθηση.

 

 

 

 

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας