Μενού Ροή
Η Attica Bank γίνεται CrediaBank - Οι στόχοι για το 2025

Σε CrediaBank μετονομάζεται η Attica Bank, σηματοδοτώντας έναν συνολικό μετασχηματισμό και την έναρξη μιας νέας εποχής, στο πλαίσιο της συγχώνευσης με την Παγκρήτια Τράπεζα. Το νέο όνομα και η εταιρική ταυτότητα της τράπεζας παρουσιάστηκαν στη Γενική Συνέλευση των μετόχων από τη διευθύνουσα σύμβουλο, κα Ελένη Βρεττού.

«Η νέα μας ταυτότητα εκφράζει τη σχέση εμπιστοσύνης, τη ροή της εξέλιξης και τη δυναμική της κοινής προόδου. Είμαστε δίπλα στον άνθρωπο και οικοδομούμε τη νέα εποχή της τραπεζικής με νέο πρόσωπο, επιστρέφοντας στις βασικές αρχές της σχέσης τράπεζας με πελάτη», τόνισε η κ. Βρεττού. Το νέο λογότυπο, όπως είπε, συμβολίζει τον δεσμό εμπιστοσύνης με τους πελάτες και την ένωση των αναγκών τους με τις ευκαιρίες που προσφέρει η τράπεζα.

Η συγχώνευση Attica Bank - Παγκρήτιας οδήγησε στη δημιουργία του πέμπτου μεγαλύτερου τραπεζικού πυλώνα στην Ελλάδα, ενισχύοντας τον ανταγωνισμό στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα. Η λειτουργική συγχώνευση αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το φθινόπωρο του 2025, ενώ ήδη έχουν γίνει σημαντικά βήματα: αναδιάρθρωση προσωπικού μέσω εθελουσίας εξόδου, μείωση λειτουργικού κόστους και κλείσιμο υποκαταστημάτων.

Σήμερα, η CrediaBank επικεντρώνεται σε δίκτυο 65 καταστημάτων και 5 επιχειρηματικών κέντρων, σχεδιάζοντας πλήρη αναβάθμιση τους. Μέχρι τον Οκτώβριο του 2025 θα έχουν αντικατασταθεί όλα τα ΑΤΜ και οι προσόψεις των καταστημάτων, ενώ το πρώτο πλήρως ανακαινισμένο κατάστημα θα ανοίξει στη Σκουφά. Επιπλέον, θα κυκλοφορήσουν νέες πιστωτικές κάρτες που θα ενσωματώνουν το νέο DNA της τράπεζας.

Στόχος της διοίκησης για την τριετία 2025-2027 είναι:

  • απόδοση ιδίων κεφαλαίων άνω του 20%,

  • μείωση του δείκτη κόστους προς έσοδα κάτω από 40%,

  • κέρδη προ προβλέψεων άνω των 280 εκατ. ευρώ,

  • δείκτης μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων (NPEs) κάτω από 3%.

Εντός του 2025, η CrediaBank στοχεύει σε πιστωτική επέκταση ύψους 1 δισ. ευρώ, ενώ το μερίδιο της στις νέες χρηματοδοτήσεις ήδη φτάνει το 19%. Παράλληλα, προγραμματίζεται εκτενής ψηφιακή αναβάθμιση, με νέες online υπηρεσίες και αυτοματοποιήσεις εντός της τράπεζας, ενισχύοντας την εμπειρία των πελατών τόσο ψηφιακά όσο και στα φυσικά καταστήματα.

Η πορεία εξυγίανσης της τράπεζας έχει ήδη αποδώσει καρπούς: η Moody’s αναβάθμισε την αξιολόγηση της σε Ba2 τον Μάρτιο του 2025, ενώ το 2024 κατέγραψε:

  • καθαρή πιστωτική επέκταση 952 εκατ. ευρώ,

  • νέες εκταμιεύσεις 2,29 δισ. ευρώ,

  • μείωση των μη εξυπηρετούμενων δανείων σε 2,8% (από 54,1%),

  • αύξηση καταθέσεων κατά 93% (6,1 δισ. ευρώ),

  • επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη 43,9 εκατ. ευρώ.

Το πρώτο τρίμηνο του 2025, η τράπεζα υπερδιπλασίασε τα καθαρά της κέρδη σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 20,1 εκατ. ευρώ έναντι 8,7 εκατ. το προηγούμενο έτος.

Όπως επισήμανε η κα Βρεττού, στόχος δεν είναι απλώς η Attica Bank να γίνει μεγαλύτερη, αλλά να μετασχηματιστεί στην καλύτερη τράπεζα για τον πελάτη, με έμφαση στην εμπιστοσύνη, την ποιότητα υπηρεσιών και την υποστήριξη της πραγματικής οικονομίας – ιδιωτών και επιχειρήσεων.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας