Με μια καινοτομία, όπως ανέφερε η διοίκηση της Protergia, ο κλάδος εμπορίας ενέργειας της Metlen χθες σε ειδική εκδήλωση, βάζει πλώρη αύξηση μεριδίων στην αγορά. Ήδη ο στόχος έχει μπει για το 30% της αγοράς με το το 2028 αλλά ήδη οι ρυθμοί είναι αυξημένοι καθώς από τον περασμένο Ιούλιο πάνω από 10.000 συνδρομητές μπαίνουν στην Protergia.
Έτσι είναι πιθανή η άνοδος από το 21,3 % , που είναι σήμερα σε σχέση με μερίδια, στο σκαλοπάτι του 30% ακόμη και σε πιο σύντομο χρόνο. Ουσιαστικά από τους 700 χιλιάδες συνδρομητές που έχει περίπου η εταιρεία σήμερα, έχει βάλει πλώρη για τους 900 χιλιάδες αριθμός που αντιπροσωπεύει το 30% του συνόλου των 7 εκατ. περίπου συνδρομητών. Μάλιστα στοχεύει σε ένα ισορροπημένο μίγμα νοικοκυριών- επιχειρήσεων ώστε να απομειωθούν και τα ρίσκα.
Το νέο πακέτο
Στο φόντο αυτή η Protergia παρουσίασε χθες το πρόγραμμα για παροχή ηλεκτρικής ενέργειας Picasso που αναμένεται σύντομα να απευθυνθεί και σε επιχειρήσεις πέρα από νοικοκυριά. Άλλωστε οι επιχειρήσεις έχουν μεγάλη ανάγκη από budgeting που προσφέρει το εν λόγω πρόγραμμα.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η διοίκηση του κλάδου ηλεκτρική η ενέργειας η βασική του φιλοσοφία έχει να κάνει με το ότι η ενέργεια αντιμετωπίζεται ως υπηρεσία με μηνιαία συνδρομή- δηλαδή σταθερή χρέωση, και όχι ως άθροισμα της ποσότητας ενέργειας που καταναλώθηκε ένα μήνα επί της τιμής της κιλοβατώρας.
Έτσι ο καταναλωτής θα γνωρίζει και θα επιλέγει πόσα ακριβώς θέλει να πληρώνει τον μήνα, σταθερά για ένα χρόνο, για την ενέργεια που θα καταναλώνει.
Ο Executive Director Energy της Metlen και επικεφαλής της Protergia, Κώστας Βούζας, επεσήμανε ότι το Picasso είναι το πρώτο βήμα μιας σειράς εργαλείων και προϊόντων που θα προσφέρει η εταιρεία στο πλαίσιο ενός ψηφιακού και πελατοκεντρικού μετασχηματισμού. «Θέλουμε πρώτα ο καταναλωτής να εξοικειωθεί με την ιδέα και σταδιακά να δώσουμε περισσότερες δυνατότητες», σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Το προϊόν δεν μοιάζει με τίποτα από όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα στην αγορά ενέργειας», ανέφερε ο Chief Executive Director Energy της Metlen, Νίκος Καλαφατάς, τονίζοντας ότι στόχος ήταν να σταματήσει η ερμηνεία των αναγκών του πελάτη από τις εταιρείες και να αρχίσει η πραγματική κατανόηση των καταναλωτικών προσδοκιών, μέσα από τον ρόλο του ίδιου του πελάτη.
Με βάση το νέο πρόγραμμα η εκκαθάριση γίνεται στο τέλος του έτους, όπου αν έχει καταναλώσει μέχρι 5% παραπάνω δεν θα επιβαρύνεται καθόλου, αν το έχει ξεπεράσει θα ρυθμίζεται στο επόμενο 12 μηνο με ταυτόχρονη αφαίρεση επιβάρυνσης αν μειώνει την κατανάλωσή του, έναντι της τιμής που πληρώνει.
«Δεν θέλουμε η Protergia να είναι απλώς μια ακόμη εταιρεία ρεύματος», ανέφερε η Γενική Διευθύντρια Επικοινωνίας και Στρατηγικής Marketing της Metlen, Βίβιαν Μπουζάλη, υπογραμμίζοντας ότι η φιλοδοξία είναι η Protergia να αποτελέσει την πιο έξυπνη και πιο ανθρώπινη επιλογή στην αγορά ενέργειας.
Αλλαγές
Με βάση όσα ειπώθηκαν οι αλλαγές πακέτων από τα τρέχοντα προγράμματα μπλε ή άλλων χρωμάτων εντός της Protergia στα Picasso, θα γίνονται χωρίς επιβάρυνση, όπως επίσης και από κατηγορίες των νέων σταθερών Protergia Picasso σε άλλη κατηγορία του ίδιου προγράμματος
Δηλαδή αν θέλει να αλλάξει από Protergia Mπλε σε Small των 39,99 ευρώ τον μήνα με κατανάλωση 1875 KWh ετησίως και στην συνέχεια εντός των 12 μηνών σε Medium των 69,99 ευρώ σταθερά τον μήνα με ετήσια κατανάλωση 3550 KWh παραμένει μηδέν το κόστος.
Oι 9 κατηγορίες
Η εταιρεία προσφέρει 9 διαφορετικά πακέτα με τιμές από 29.99 ευρώ το μήνα για ετήσια κατανάλωση 1325 κιλοβατώρες μέχρι 499,99 ευρώ το μήνα για 20.200 κιλοβατώρες. Τα τρία φθηνότερα πακέτα είναι 29,99 ευρώ το μήνα, 39,99 ευρώ το μήνα και 54,99 ευρώ το μήνα. Τα τρία μεσαία πακέτα είναι 69,99 ευρώ το μήνα, 89,99 ευρώ το μήνα και 139,99 ευρώ το μήνα. Τα τρία ακριβότερα πακέτα είναι 274,99 ευρώ το μήνα, 389,99 ευρώ το μήνα και 499,99 ευρώ το μήνα. Οι τιμές περιλαμβάνουν ρυθμιστικές χρεώσεις χωρίς χρεώσεις ΕΡΤ και Δήμου και χωρίς ΦΠΑ.