Ο απολογισμός των θυμάτων του διπλού σεισμού που έπληξε τη Βενεζουέλα προχθές Τετάρτη το απόγευμα (τοπική ώρα) δεν σταματά να γίνεται ολοένα πιο βαρύς--έφτασε πλέον τους 235 νεκρούς, έκανε γνωστό χθες Πέμπτη ο υπουργός Υγείας Κάρλος Αλβαράδο.
«Δυστυχώς, υποδεχτήκαμε 235 ασθενείς που διακομίστηκαν χωρίς ζωτικές ενδείξεις ή πέθαναν με την άφιξή τους στις δομές υγείας μας», είπε ο κ. Αλβαράδο στη δημόσια τηλεόραση της χώρας της Λατινικής Αμερικής.
Ο προηγούμενος προσωρινός απολογισμός των αρχών έκανε λόγο για 188 νεκρούς.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ