Μενού Ροή
Ρ. Χάμπεκ - Νταβός: "Η Ευρώπη πληρώνει το τίμημα της εξάρτησης της Γερμανίας από το ρωσικό αέριο"
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

«Η Ευρώπη πληρώνει το τίμημα της εξάρτησης της Γερμανίας από το ρωσικό φυσικό αέριο», παραδέχτηκε ο υπουργός Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την «τεράστια» πρόοδο που έχει σημειώσει η χώρα του τους τελευταίους μήνες στην κατεύθυνση των εναλλακτικών πηγών προμήθειας ενέργειας.

«Δεν ήταν η Ευρώπη που ήταν εξαρτημένη από το ρωσικό αέριο. Ήταν η Γερμανία. Και αν κοιτάξει κανείς πίσω, είναι δύσκολο να καταλάβει πώς μπόρεσε να συμβεί κάτι τέτοιο. Η Ευρώπη πληρώνει το τίμημα της εξάρτησης της Γερμανίας από το ρωσικό αέριο», δήλωσε ο κ. Χάμπεκ νωρίτερα σήμερα στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, για να προσθέσει όμως ότι η πρόοδος που έχει σημειωθεί τους τελευταίους μήνες στην προσπάθεια απεξάρτησης είναι «τεράστια».

Αναφερόμενος στο ενδεχόμενο το Βερολίνο να εγκρίνει την αποστολή αρμάτων Leopard στην Ουκρανία, ο κ. Χάμπεκ σημείωσε ότι η Γερμανία «λόγω της ιστορίας της είναι κάπως επιφυλακτική, αλλά, αν οι ΗΠΑ αποφασίσουν να στείλουν ανάλογα άρματα, θα κάνουν πιο εύκολη την απόφασή μας». Η Ουκρανία χρειάζεται περισσότερη στήριξη και αυτή θα είναι μια από τις πρώτες αποφάσεις που θα κληθεί να λάβει ο νέος υπουργός 'Αμυνας, πρόσθεσε ο κ. Χάμπεκ και επανέλαβε ότι δεν πρέπει η Δύση να εμπλακεί σε έναν νέο παγκόσμιο πόλεμο, «το μέτωπο πρέπει να παραμείνει μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας