Μενού Ροή
dimos kantanou selinou
Νέες παρεμβάσεις για μείωση του ενεργειακού κόστους στα αρδευτικά δίκτυα του δήμου Καντάνου-Σελίνου
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

Στην ενεργειακή αναβάθμιση των αντλιοστασίων άρδευσης προχωρά ο δήμος Καντάνου-Σελίνου, στο πλαίσιο της στρατηγικής του για τη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης και τη συγκράτηση του κόστους παροχής νερού προς τον πρωτογενή τομέα.

Μετά την αντικατάσταση της παλαιάς και ιδιαίτερα ενεργοβόρας επιφανειακής αντλίας στον Άγιο Παύλο Ροδοβανίου, ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση νέας σύγχρονης επιφανειακής αντλίας και στο αντλιοστάσιο άρδευσης Καμπανού της δημοτικής ενότητας Ανατολικού Σελίνου. Το έργο χρηματοδοτήθηκε από ίδιους πόρους του δήμου.

Όπως επισημαίνεται από τη δημοτική αρχή, η διασφάλιση επαρκούς και οικονομικά προσιτού αρδευτικού νερού αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη στήριξη της αγροτικής παραγωγής και της τοπικής οικονομίας. Στόχος των παρεμβάσεων είναι η βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των υποδομών άρδευσης, η μείωση των λειτουργικών δαπανών και η ενίσχυση της βιωσιμότητας των δημοτικών δικτύων.

Ο δήμος Καντάνου-Σελίνου αναφέρει ότι σχεδιάζει τη συνέχιση αντίστοιχων ενεργειών, με σκοπό τη διατήρηση του νερού άρδευσης ως ενός προσιτού και διαθέσιμου κοινωνικού αγαθού για τους δημότες, τους επαγγελματίες αγρότες και τους κτηνοτρόφους της περιοχής.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας