Μενού Ροή
Συνομιλίες ΗΠΑ-Ισραήλ την ερχόμενη εβδομάδα για το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν
Google Logo ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ENERGYMAG.GR ΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι Ηνωμένες Πολιτείας και το Ισραήλ θα διεξάγουν συνομιλίες για το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν την ερχόμενη εβδομάδα στον Λευκό Οίκο, μετέδωσε ο ενημερωτικός ιστότοπος Axios, επικαλούμενος έναν Αμερικανό και δύο Ισραηλινούς αξιωματούχους.

Σύμφωνα με την πηγή αυτή, στην ισραηλινή αντιπροσωπεία θα μετέχουν ο υπουργός Στρατηγικών Υποθέσεων Ρον Ντέρμερ και ο επικεφαλής του Εθνικού Συμβουλίου Ασφαλείας Τζάτσι Χάνεγκμπι.

Το πρακτορείο Reuters μετέδωσε ότι οι συνομιλίες θα γίνουν «στις αρχές της εβδομάδας».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Διαβάστε ακόμη

Άρθρα κατηγορίας